.

, , , , , , , , , ,

5 super τροφές για γραμμωση !

Μπορεί να ρίχνεις πολύ ιδρώτα στο γυμναστήριο μιας που πλησιάζει καλοκαίρι, αλλά δεν αρκεί μόνο αυτό!

Σου έχω πολύ καλα νέα! Παρακάτω θα δείς ποιές είναι οι 5 πιο αποτελεσματικές τροφές για να πετύχεις τη γράμμωση που θές σε χρόνο dt !
  •  Το άπαχο κρέας, δηλαδή το κοτόπουλο, η γαλοπούλα ακόμα και το μοσχάρι. Όλα αυτά βοηθούν στη γράμμωση αλλά και στην αύξηση όγκου!
  • Τα ασπράδια αυγών έχουν λίγες θερμίδες και λιπαρά, μην ξεχνάς πρωτεΐνη.
  • Η σόγια, είναι το καλύτερο υποκατάστατο του κρέατος καθώς έχει ελάχιστες θερμίδες και παράλληλα είναι η καλύτερη πηγή πρωτεΐνης
  • Το πράσινο τσάι το νερό καθώς και οι φυσικοί χυμοί μειώνουν την κατακράτηση υγρών και αποτοξινώνουν τον οργανισμό!
  • Οι φυτικές ίνες, μην ξεχνάς να τρώς όσπρια, φρούτα και λαχανικά! 

Όλα τα παραπάνω τρόφιμα βρίσκομαι στην κουζίνα σου! Καλύτερα να μη μπλέξεις με συμπληρώματα διατροφής και τη γνωστή σκόνη πρωτεΐνης! Άρχισε να καταναλώνεις τα παραπάνω και θα δείς μεγάλη διαφορά στο σώμα σου.



Share: