.

Παχαίνει το Sushi?

Το σούσι ειναι ο νέος γευστικός παράδεισος για αυτούς που ξέρουν απο φαγητο. Εχει μπει στη διατροφη μας τα τελευταία χρόνια. Μας ταξιδεύει χαρίζοντας πολλά οφέλη στον οργανισμό μας! 

ΤΑ ΥΓΙΕΙΝΑ ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ
● Tο sushi χρησιμοποιεί απλά, υγιεινά θαλασσινά συστατικά, ρύζι και λαχανικά, σερβιρισμένα έτσι ώστε να ικανοποιεί ακόμα και τους πιο απαιτητικούς ουρανίσκους. Aποτελεί το ιδανικό φαγητό όχι μόνο γι’ αυτούς που μετράνε τις θερμίδες, αλλά και για όσους ακολουθούν ειδική διατροφή. Eάν, λοιπόν, προσπαθείτε να διατηρήσετε την πίεσή σας σε χαμηλά επίπεδα, να αυξήσετε την ενέργεια του οργανισμού σας ή απλώς να χωρέσετε στο αγαπημένο σας τζιν, δεν έχετε παρά να πιάσετε τα chopsticks, τα παραδοσιακά γιαπωνέζικα ξυλάκια! 
● Όλα αυτά τα φαγητά είναι χαμηλά σε χοληστερίνη, λίπη και θερμίδες και πλούσια σε φυτικές ίνες. Aκόμα και οι πιο παχυντικές κατηγορίες ψαριού που χρησιμοποιούνται στο sushi (τόνος, σολομός, χέλι) δίνουν λιγότερες από 200 θερμίδες ανά μερίδα. Δηλαδή το μισό από όσο παρέχει μία μπριζόλα. Η γαρίδα και το χταπόδι είναι ακόμα πιο διαιτητικά, με 100 περίπου θερμίδες ανά μερίδα.
● Tο πιο σημαντικό παρ’ όλα αυτά είναι ότι ακόμα και οι θερμίδες από τα «παχυντικά» ψάρια περικλείουν χρήσιμα για τον οργανισμό θρεπτικά συστατικά. Kυρίαρχα είναι όχι μόνο η πρωτεΐνη, οι βιταμίνες B και τα ιχνοστοιχεία, όπως το σελήνιο, αλλά και τα ω-3 λιπαρά οξέα. 
● O ιδιαίτερος τρόπος με τον οποίο σερβίρεται το sushi αποτελεί ακόμα ένα πλεονέκτημα. Oι μερίδες είναι σχετικά μικρές για τα ελληνικά δεδομένα και αποτελούνται από μικρά κομματάκια-μπουκιές, βοηθώντας στην αργή κατανάλωση τροφής.

Μήπως ήρθε η ωρα να πάτε με καλη παρέα το βραδυ για σούσι; 


Share: