.

, , , ,

6 Τροφες για τέλειο ύπνο!

Οι διατροφικές μας συνήθειες παίζουν μεγάλο ρόλο στην ποιότητα του ύπνου μας. Συνήθως οι άνθρωποι που καταναλώνουν λίπη και δεν εχουν μια ισορροπημένη διατροφη πάσχουν απο αϋπνίες! Αντίθετα όσοι εχουν μια ισορροπημένη διατροφη κοιμουνται σαν πουλάκια. 
 Βάλτε στόχο να καταναλωνετε τις ακόλουθες τροφές αρκετές φορές την εβδομάδα και θα κοιμάστε καλύτερα. 

Αμύγδαλα

Τα αμύγδαλα είναι πλούσια σε μαγνήσιο, κάτι που είναι απαραίτητο για ποιοτικό ύπνο. 

Αβοκάντο

Τα αβοκάντο εκτός από το ότι είναι πλούσιο σε λιπαρά υψηλής διατροφικής αξίας, είναι επίσης πλούσια σε κάλιο. Το κάλιο δουλεύει συνεργατικά με το μαγνήσιο για να βελτιώσει τον ύπνο.

Χαμομήλι 

Πιείτε ενα φλιτζάνι χαμομήλι και κοιμηθείτε σαν πουλάκια. Μελέτες έδειξαν ότι σχετίζεται με αύξηση στη γλυκίνη, μια χημική ουσία που έχει καταπραϋντικές ιδιότητες και ενισχύει τη χαλάρωση των μυών. 

Κεράσια

Αν φάτε ένα μπολ με κεράσια πριν κοιμηθείτε. Κυριολεκτικά ένα μπολ με κεράσια είναι εγγύηση για έναν καλό ύπνο- καθώς αυτά τα γευστικά φρούτα περιέχουν μαγνήσιο. 

Πράσινα λαχανικά

Τα πράσινα λαχανικά όπως η λαχανίδα, το σέσκουλο και το σπανάκι είναι πλούσια σε διατροφικά στοιχεία που βοηθούν τον ύπνο.  

Καρύδια

Τα καρύδια κάνουν καλό στον ύπνο καθώς είναι καλή πηγή τρυπτοφάνης, ενός αμινοξέος που βοηθά το σώμα να παράγει μελατονίνη. 


Βάλτε στο διατροφικό σας πλάνο τις παραπάνω τροφες και κοιμηθείτε ήσυχα. 

Ειναι ενας τρόπος να χαλαρώσετε και να απολαύσετε τον υπνο σας. Και να θυμάστε ολα ειναι στο μυαλό. Μην κάνετε αρνητικές σκέψεις κατα τη διαρκεία της ημέρας και βεβαια ποτε πριν τον υπνο. 

Δεν αφήνετε τον οργανισμό σας να ξεκουραστεί πραγματικά για να λειτουργήσει την επόμενη μερα! 

Μην ξεχνάτε ο καλός ύπνος ειναι υγεία! 



Share: