.

, , , ,

Ποιο φρούτο δεν μας αφήνει να παχυνουμε;

Τα φρούτα είναι απαραίτητα στη διατροφή μας. Το πράσινο μήλο λοιπόν είναι το φρούτο που δεν μας αφήνει να παχύνουμε. Πιο συγκεκριμένα μάς βοηθά περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο φρούτο να κρατήσουμε μακριά τα περιττά κιλά!

Συμβάλλει στην εξάπλωση των «φιλικών προς το στομάχι» βακτηρίων, ενισχύοντας έτσι το αίσθημα του κορεσμού και εξαφανίζοντας τις λιγούρες.



Τί κάνει ένα μήλο την ημέρα;

  • Ένα κανονικού μεγέθους μήλο περιέχει 70-100 θερμίδες και καθόλου λιπαρά.
  • Περιέχει μεταλλικά στοιχεία τα οποία ενισχύουν τα οστά και προστατεύουν από την οστεοπόρωση.
  • Bοηθά στη μείωση της «κακής» χοληστερίνης (LDL) και στην καλύτερη λειτουργία της καρδιάς.
  • Περιέχει σημαντικές ποσότητες βιταμίνης C, η οποία ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα.
  • Διεγείρει τον μεταβολισμό και βοηθά στην πέψη.
  • Oι διαλυτές ίνες που περιέχει βοηθούν στη ρύθμιση του σακχάρου στο αίμα, γι αυτό και κάνει καλό και σε όσους πάσχουν από διαβήτη.
  • Προστατεύει τον εγκέφαλο από τις νόσους Aλτσχάιμερ και Πάρκινσον, λόγω των ισχυρών αντιοξειδωτικών στοιχείων που περιέχει.
  • 8.     Βοηθά στην πρόληψη του καρκίνου (παχέος εντέρου, προστάτη και μαστού στις γυναίκες)
  • Bοηθά στην καλή λειτουργία των εντέρων, αφού περιέχει μεγάλη ποσότητα διαλυτών και μη διαλυτών φυτικών ινών.
  • Tονώνει, τόσο το μυϊκό όσο και το νευρικό σύστημα.
  • Προλαμβάνει την τερηδόνα, καθώς έχει αντισηπτικές ιδιότητες που μπορεί να σκοτώσουν έως και το 80% των βακτηρίων που βρίσκονται στη στοματική κοιλότητα. Το μήλο βοηθά επίσης και στη λεύκανση των δοντιών.
  • Share: