.

, , , , , , , , , ,

Φοβάστε τα αεροπλάνα; Μαγική μέθοδος χαλάρωσης στο αεροπλάνο !


Οι περισσότεροι απο εμάς έχουν μια φοβία με τα αεροπλάνα και με το δικιο τους να μην μπορούν να απολαύσουν αυτη τη μοναδική εμπειρία ταξιδιού. Σας εχω τη λύση! 
Παρακάτω ακολουθεί μια σειρά ασκήσεων για να χαλαρώσετε και να απολαύσετε την πτήση σας. 

 Αυτή η  απλή μέθοδος χαλάρωσης  μπορεί να γίνει είτε στο σπίτι είτε μέσα στο αεροπλάνο.
 Συνήθως χρειάζονται μερικές δοκιμές πριν μάθει κανείς να χαλαρώνει, έτσι είναι σημαντικό να γίνεται τακτική εξάσκηση ώσπου να μάθετε την αλληλουχία των κινήσεων και του αποτελέσματός τους:

· Σταθείτε όρθιοι, χαλαρά

· Τεντωθείτε, μαζευτείτε και καθήστε βολικά στο πάτωμα με τα χέρια σας να ακουμπούν στην "ποδιά" σας.

· Απομακρύνετε οποιαδήποτε σκέψη από το μυαλό σας.

· Πάρτε βαθιά εισπνοή και εκπνεύστε αργά.

· Σφίξτε τους μύες των ποδιών σας, μετρήστε ως το τρία και χαλαρώστε τους εκπνέοντας.

· Σφίξτε τους μύες των χεριών σας, μετρήστε ως το τρία και χαλαρώστε τους εκπνέοντας.

· Σφίξτε τους μύες του στομαχιού σας, μετρήστε ως το τρία και χαλαρώστε τους εκπνέοντας.

· Σφίξτε τους μύες των ώμων και του λαιμού σας και χαλαρώστε τους εκπνέοντας.

· Παρατηρείστε τις χαλαρωτικές συνέπειες στο σώμα σας με την εκπνοή. 

· Επαναλάβετε


Η χαλάρωση δεν είναι μια μυστικιστική εμπειρία για τους λίγους, αλλά μια ψυχοσωματική κατάσταση στην οποία καθένας μας μπορεί να φτάσει με λίγη εξάσκηση. Πρόκειται για μια φυσική, πολύτιμη ικανότητα που όλοι μας έχουμε, αν και μπορεί να έχουμε ξεχάσει πως να τη χρησιμοποιούμε. 

Οταν το σώμα είναι χαλαρό και ήρεμο, είναι πολύ δύσκολο να έχει μια "κρίση πανικού" με φυσιολογικά συμπτώματα, όπως ταχυκαρδία και δύσπνοια, εφόσον αυτά δεν συνδέονται με την κατάσταση της χαλάρωσης.


Όλα τα παραπάνω θα μας βοηθήσουν να απολαύσουμε μια πτήση ! Χρησιμοποιώντας αυτές τις τεχνικές θα χαλαρώσετε και η ώρα θα περάσει πολύ πολύ γρήγορα ! 


Share: